tisdag 14 augusti 2012

Redo för höst


Ledsen att det varit så tyst här på senaste men har spenderat senaste veckan i Spanien utan någon som helst tillgång till internet, hur skönt som helst! Men nu är jag tillbaka med ny energi, lite brunare, lite gladare och enormt peppad på allt den här hösten har att erbjuda. En mycket spännande period i mitt liv kommer ta fart och jag lovar att det kommer satsas mycket på bloggen. Tack alla ni som läser!

Trots att det ändå känns lite tråkigt att komma hem från en fantastisk vecka med goda vänner så är det ju alltid helt underbart att vakna upp i sin egna säng i sitt eget sovrum, och på tal om sovrum så har ni en liten smakbit av mitt här.












4 kommentarer:

  1. Riktigt riktigt snyggt! Du är verkligen duktig! Jag ser fram emot att få följa dig den här hösten!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Great idea! look so nice : )

    xx

    SvaraRadera
  3. Va gullig du är maria, Tack snälla.

    Kram

    SvaraRadera